منتــدى روشنــــة عيـــــــال

فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل

default فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ساندي في الإثنين يونيو 06, 2011 9:32 pm

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ فللزوجة النكدية فوائد
كثيرة
ومن أهمها: تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله طول اليوم قاعد يدعي حسبي
الله
ونعم الوكيل
تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف النساء تساعد
الزوج
على صلة الرحم لأنه على طول هربان عند أمه
تساعد الزوج على أن
يحافظ
على وزنه ورشاقة جسمه لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل
وأخيراً ،
تجعل
من زوجها رجلاً عظيماً فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول
في
العمل مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله
ويحقق المثل القائل: "وراء كل
رجل
عظيم إمرأة

نكدية
avatar
ساندي
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 472
نقاط : 586
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
العمل/الترفيه : عاطل بامر وزارى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف رحمة في الإثنين يونيو 06, 2011 10:26 pm

هههههههههههه
اذا كان هيك راح يتغير الدعاء ويصبح"" اللهم ارزقني زوجة نكدية""
تسلمي ساندي


avatar
رحمة
عضو مميز
عضو مميز

انثى عدد المساهمات : 1275
نقاط : 1668
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
العمل/الترفيه : استاذة تعليم متوسط- لغة فرنسية

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف dl bren في الثلاثاء يونيو 07, 2011 6:59 am

ههههههههههههههههههه موضوع هايل ساندي

متل ما قالت رحمة اللهم ارزقني زوجة نكدية كدة1



avatar
dl bren
عضو نشط
عضو نشط

ذكر عدد المساهمات : 877
نقاط : 1200
تاريخ التسجيل : 12/04/2010
العمل/الترفيه : كسرنا الدف وبطلنا الغناء

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف abouyasse في الثلاثاء يونيو 07, 2011 1:25 pm


بعد غياب طويل عن المنتدى ارد على موضوعك ساندي
والأكيد أن الكل سيقول ان زوجته هي التي نكدت عليه وجعلته يهرب من البيت ومن المنتدى ............
ودامت ايامنا نكد في نكد
وللنكد فوائد عظيمة قط1
ههههههه
تسلمي ساندي ور9

ور8 اللهم لا تنكد علينا في ازواجنا أو اعمالنا أو حياتنا ور8
محرج1



avatar
abouyasse
عضو مبتدأ
عضو مبتدأ

ذكر النمر
عدد المساهمات : 161
نقاط : 205
تاريخ الميلاد : 14/02/1974
تاريخ التسجيل : 06/04/2010
العمر : 44
العمل/الترفيه : من لا يرى في قربي مكسب لا أرى في بعده خسارة

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الثلاثاء يونيو 07, 2011 2:28 pm

رحمة كتب:هههههههههههه
اذا كان هيك راح يتغير الدعاء ويصبح"" اللهم ارزقني زوجة نكدية""
تسلمي ساندي


ههههههههههههههه ضحكتنى يابنت



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الثلاثاء يونيو 07, 2011 2:31 pm

abouyasse كتب:
بعد غياب طويل عن المنتدى ارد على موضوعك ساندي
والأكيد أن الكل سيقول ان زوجته هي التي نكدت عليه وجعلته يهرب من البيت ومن المنتدى ............
ودامت ايامنا نكد في نكد
وللنكد فوائد عظيمة
ههههههه
تسلمي ساندي

اللهم لا تنكد علينا في ازواجنا أو اعمالنا أو حياتنا










هههههههههههههه رد جاااااااامد يا ولد وحشتنا والله ونورت منتداك

انت بتقوول فيهاااا طبعا منكده عليك هههههههههههههه



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الثلاثاء يونيو 07, 2011 2:33 pm

دل برين كتب:ههههههههههههههههههه موضوع هايل ساندي

متل ما قالت رحمة اللهم ارزقني زوجة نكدية

شايف كيف ردودك حلوووه الله مايحرمنا منك يارب



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الثلاثاء يونيو 07, 2011 2:35 pm

واخيرارد على ساندى بقى ههههه صاحبة الموضوع الذيذ الا جمع الاحبه مع بعض شكراااااااااااااااااااااا من هنا لى عندك بس عشان يعرفووووووووو قيمتنا الرجاله



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ساندي في الثلاثاء يونيو 07, 2011 8:09 pm

مرسي كتير نونه روح قلبى وحشتينى خالص خالص
ومرسي لكل الى رد على موضوعى من رحمه و abouyasseو دل برين بجد مبسوطه كتير بردودكم
وفعلا الزوجه ايا كانت نكديه او غير فهى شر لابد منه
avatar
ساندي
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 472
نقاط : 586
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
العمل/الترفيه : عاطل بامر وزارى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الثلاثاء يونيو 07, 2011 10:12 pm

هم يمتوووووووووووووون ويعشقوووووووووووووووووون الشررررررررررررر ساندى صح ياشباب ولا ايه



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ساندي في الثلاثاء يونيو 07, 2011 11:21 pm

مش تقولى كده نونه هو احنا شر لا سمح الله ده احنا احلى حاجه موجوده بحيتهم
avatar
ساندي
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 472
نقاط : 586
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
العمل/الترفيه : عاطل بامر وزارى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الأربعاء يونيو 08, 2011 12:38 pm

يالهووووى مش انتى الا بتقولى انتى ناويه تجننينى يابنت شكلك



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الأربعاء يونيو 08, 2011 1:15 pm

من قال هذه العبارة؟؟ وفعلا الزوجه ايا كانت نكديه او غير فهى شر لابد منه



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ساندي في الأربعاء يونيو 08, 2011 5:45 pm

انا الى قلت يا نونه
بس مش قصدى اجننك لا سمح الله بس بحب انغشك
avatar
ساندي
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 472
نقاط : 586
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
العمل/الترفيه : عاطل بامر وزارى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف قلب عاااشق في الأربعاء يونيو 08, 2011 8:24 pm

النساء هن رحمة لنا ؟؟ في شرهم وخيرهم

احلي شيء فيهم شرهم لانه شر لذيذ فيه متعه ولذه مثل الملح علي الطعام لايمكن يكون لهم طعم ولا لون ولا رائحة الا اذا كان فيهم شيء يحرك الرجل سواء زهق او طفش او او او وياسلام لو خلتني اشد في شعري علشان بعدكده انا استلف شعرها منها واشده لها شعره شعره بس بشووووووووووويش طبعا وياساندي موضوعك لذيذ أووووووووووووي تسلمي يعطيك الف عافيه ما قصرتي يالغلا

ور7
avatar
قلب عاااشق
عضو نشط
عضو نشط

ذكر عدد المساهمات : 389
نقاط : 498
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
العمل/الترفيه : محاااااااسب

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ساندي في الخميس يونيو 09, 2011 12:34 am

ايه عاشق انا قلت اجى مع الجنس الاخر شويه تيجى انت على الجنس الناعم كتير ده كده ربنا يكفينا شرك عاشق يستحلف
avatar
ساندي
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 472
نقاط : 586
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
العمل/الترفيه : عاطل بامر وزارى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: فوائد الزوجه النكديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف نونه في الأحد يونيو 12, 2011 10:49 am

هههههههههههههه هما فين الجماعه رحمه وعاشق ومروه وحسام والكل هما اختفو ليه ودل برين



avatar
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
نقاط : 7758
تاريخ التسجيل : 18/05/2009
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى