منتــدى روشنــــة عيـــــــال
الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 4o08qe1g982z8hvir5vk

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 4o08qe1g982z8hvir5vk
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه

4 مشترك

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه Empty الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه

مُساهمة من طرف نونه الجمعة يونيو 18, 2010 1:08 am

سلامااااااااااااااااااااااااااااات يا الغالين الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 87260

حبه اقص عليكم قصه صغير .... الساعه الان 4 الفجر كنت جالسه لوحدى بالبيت فى هذه الليله بالاحرى ...

كنت جالسه على الفيس بووووك ابحث فى اليوتيوب على اغنية لتنهئه لعيد ميلاد صديقتى ....

كان الجووووووووووووو هادى جدااااااااااااااااااااااااااا

وكنت مشغله التكهيف وكنت مستمتعه بالجلوس فيه .... مع الهدووووووووووووووووء التام والجالسه على النت وكده ..............

بس فى ظرف 5 دقائق وعلى غفلة ................. اوصبت بحالة من الحر الفظيععععععععععععععععععع

وعرق من وجهى بطريقه غير طبيعيه والله ............... اى لو لفيت التراك اى الملعب 5 مرات وده فى الحلم طبعا الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 884353 ماكنت ها اعرق العرق ده

ولذلك جيت احكى لكم القصه من اولها اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

والى الان شعرى اتبل بالفعل ما ابالغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

الان طبعا عاوزين تعرفوووووووووووووو السبب الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 884353

وانا ها اقول لكم السبب ............بس ايه رائيكم انتظر استنتاجات منكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا بيحب نونه يفك الغززززززززززز ده بس اتمنى اخر واحده ترد هى فراشه السوسه دى الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه Suspect

.وانا الى الان مشدوووده جدا جدا .............. ادينى حكيت لكم القصة ... وانتظر التفسير او السبب لهذا

اكيددددددددد انا اعرف السبب ولاكن حابه اعرف تفسركم من اول مره ايه ؟؟؟؟؟

هانتظركم ولا تطنشونى الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 712890 لو بتحبوووووووووووونى
نونه
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه Empty رد: الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه

مُساهمة من طرف رحمة الجمعة يونيو 18, 2010 11:42 am

الصراحة

انا ما عنديش تفسير
بصح دخلت حتى ما تقولي

ما اهتمت بي
رحمة
رحمة
عضو مميز
عضو مميز

انثى عدد المساهمات : 1275
العمل/الترفيه : استاذة تعليم متوسط- لغة فرنسية

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه Empty رد: الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه

مُساهمة من طرف قلب عاااشق الجمعة يونيو 18, 2010 11:54 am

بالله عليك يا نوووووووووووونه هنعرف منين؟؟

أما التكيف انفصلت ؟؟

أما 00000000000؟؟ ههههههههههه مش هقولك

يمكن مش صح كلامي

بس بطلي شقاوة وقولي عايزين نعرف

الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 431880 شربتي جنزبيل حااااااااااااااار
قلب عاااشق
قلب عاااشق
عضو نشط
عضو نشط

ذكر عدد المساهمات : 389
العمل/الترفيه : محاااااااسب

مُساهمة من طرف رحمة الجمعة يونيو 18, 2010 12:18 pm

يمكن في هاذيك الغفلة

غفوتتي اي رقدتي

وحلمتي

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مش عرفة
رحمة
رحمة
عضو مميز
عضو مميز

انثى عدد المساهمات : 1275
العمل/الترفيه : استاذة تعليم متوسط- لغة فرنسية

مُساهمة من طرف نونه الجمعة يونيو 18, 2010 1:57 pm

اخيرا شفتكم كنت ها افقد الامل والله بارك الله فيكم يعنى انكم عبرتونى الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 262330

اهلا ياعاشق كيفك رحمه ؟؟؟؟ عسى ان شاء الله تكونو بخير كده

احب ارد على التخمين مش صح فكرى طب رحمه انتى ممكن تعرفى اسرعوتوقعت كمان ان عاشق هايجبها صح معرفش ليه

يالاااه اتعبو شوى وفكروو هاتعرفو السبب .... كويس ان فراشه ما تدخلت الى الان هههههههه

ابو الياس فين تخمينك وابو ياسين وينك ؟؟؟ انتظر منكم ترجعو بالسبب الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 301869
نونه
نونه
مراقب
مراقب

انثى عدد المساهمات : 4611
العمل/الترفيه : *الأرزاق على باب الله *

مُساهمة من طرف مروه الأربعاء يونيو 23, 2010 12:31 pm

اذيك يانونه الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 986117

انا قرأت الموضوع كويس وفعلا شىء محير كثير ولكن انتى عارفه انا تخيلت نفسى مكانك

بالظبط

وتخيلت ايه الا ممكن يقلبنى مره واحده من مكانى ويرعبنى ومالقيت الا شىء واحد

انا فكرت فى حاجتين بس الارجح

ان طلع لكى صرصار لاننا فى الحر جامد اليومين دول ما اعتقد فأر

انا بصراحه يحصلى كده لو طلع لى صرصاار الله ياخده مقرف

ها بئه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عاوزه رد سريع فعلا كلامى صح ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا تتاخرى عليه والله يحفظنا من سيرتهم الى كل الاعضااااااااااااء يتفضلو بالدخوووول للاهميه ...اختكم نونه 341925
مروه
مروه
عضو نشط
عضو نشط

انثى عدد المساهمات : 359

- مواضيع مماثلة